- Categorie
FAQ

Hoe geeft ik een bezorgopdracht?
Je wilt een pakket laten halen of retourneren.
1. Je logt in bij www.distrishop.nl of je maakt een account aan. Dit verplicht je tot niets.
2. Ophalen Pakket. Je geeft per mail (info@distrishop.nl) of WhatsApp (06 24703262) dat er een pakket voor jou klaarligt bij een pakketpunt. Je mailt de orderbevesting mee, de bestelcode of de kluiscode van de pakketkluis).
3. Bezorgen pakket. Je geeft aan op welke dag en welk moment het pakket bij jou thuis kan worden bezorgd. Dit doe je bijvoorbeeld via:
https://distrishop.nl/pakket-webshop-thuisbezorging.html
4. Je betaalt via Ideal resp. € 1,95 of € 3,95 voor de bezorgkosten
5. Het pakket wordt op de afgesproken dag en tijdstip bij jou thuis bezorgd.
Het pakket wordt bezorgd en ik ben niet thuis?
Wanneer je niet thuis bent op het gekozen tijdvak zullen wij het pakket mee terugnemen.
Via de mail krijg je bericht om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
Wat zijn de levertijden?
De levertijden zijn dagelijks tussen 10:00 - 22:00 uur. Dit verschilt per soort bezorgopdracht.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent op het gekozen tijdvak zullen wij het pakket mee terugnemen.
Via de mail krijg je bericht om een nieuwe bezorgafspraak te maken.